 |
Aktietorget till Aktietorget !!
|
sixten
|
2005-06-17 15:10:56
|
|
|
Riskkapitalbolaget ITP, som bland annat är storägare i Unibet, köper in sig i lillbörsen Aktietorget. Målet är att ha 100 småbolag listade på handelsplatsen inom tre år. Ett av dem ska vara Aktietorget.
"Ambitionen är att vi tillsammans ska lyfta Aktietorget till att bli en ny raket med notering inom ett år", säger Patrik Engellau, VD och huvudägare för Aktietorget.
För riskkapitalbolaget ITP, som tidigare i år sålde aktier i Unibet för 166 miljoner kronor, är investeringen i Aktietorget småpotatis. ITP betalar drygt 1 Mkr för att få 10 procent av aktierna i Aktietorget.
"Aktietorget är en perfekt marknadsplats för små bolag i behov av kapital. Vi har redan två portföljbolag listade på Aktietorget och tanken är att det ska bli fler", säger Staffan Persson, huvudägare i ITP.
Aktietorgets index har utklassat Stockholmsbörsens de senaste åren. År 2002 steg Aktietorgets index med 68 procent, 2003 med 85 procent, 2004 med 88 procent och i år har index stigit med 35 procent.
Samtidigt har flera bolag listade på Aktietorget helt hamnat under isen och varit inblandade i tvivelaktiga skumraskaffärer de senaste åren. Och så kommer det att förbli. Någon ambition att som NGM få status som riktig börs, med allt vad det innebär i form av ett ökat regelverk, har inte Aktietorget.
"Det ska vara minimal byråkrati och då måste det få vara lite damm i hörnen. Ett och annat bolag kommer att gå i putten, det är det viktigt för småspararna att vara medvetna om", säger Staffan Persson.
Antalet listade bolag på Aktietorget har växt kraftigt de senaste i åren i takt med att småspararna återigen börjat handla med aktier i förhoppningsbolag. I dag finns 36 bolag listade på Aktietorget.
"Det ska vara hundra om tre år", säger Staffan Persson (t h i bilden) bestämt.
De goda tiderna syns också på Aktietorgets resultat. I fjol omsatte bolaget 7,7 Mkr och gjorde en vinst före skatt på 2,5 Mkr.
"Vi ska göra ett år till med bra resultat så att vi har ett fint track record. Sedan noterar vi Aktietorget", säger Patrik Engellau (t v i bilden).
En notering ger bolaget möjlighet att få in friskt kapital och innebär också ett tillfälle för ägarna att göra en exit. Men Patrik Engellau håller fram andra motiv för en notering på den egna handelsplatsen.
"Dels ger det bolaget uppmärksamhet. Dels ska vi fungera som ett gott föredöme och visa lojalitet genom att sitta i samma båt som våra kunder. Dessutom blir det ju ett steg närmare att nå målet med hundra listade företag."
Efter ITP:s tioprocentiga inköp sitter Patrik Engellau med 51 procent av aktierna i Aktietorget. Övriga 39 procent ägs av ett tiotal privatpersoner.
ITP äger i dag 17 procent av aktierna i Unibet, till ett dagsvärde av cirka 670 Mkr. Det är ITP:s överlägset största innehav. De två portföljbolagen listade på Aktietorget i dag är medicintekinkbolaget Optovent och resebyrån Ark Travel.
|
 |
Re: Brigante
|
KYLIS
|
2005-06-17 13:57:31
|
|
|
Ang Fotoquick så är jag mycket förvånad att man inte kan erbjuda marknaden högre kvalitee efter så lång introduktionstorka. Bedrövligt!
|
 |
Brigante
|
Råger
|
2005-06-17 13:16:12
|
|
|
Brigante är ett bolag som i början av året var mycket illa däran. Kontrollbalansräkning m m. Tveksamt om ett sådant bolag skall noteras. Jfr för övrigt Fotoquick! Bortsett från detta, har ett litet förlag som ger ut en marginalprodukt på börsen att göra?
|
 |
Re: NGM - Brigante Media
|
Wildflower
|
2005-06-17 12:22:53
|
|
|
Nej det dröjer nog till våren innan det eventuellt kan bli NGM.
De är ännu inte redo för en riktig börs.
Gissar de kommer in på Typ Göteborgdlistan först.
En gissning som sagt.
Mycket intressant företag.
Vi talar om många procent
http://www.brigante.se/diemission.htm
Kommentarer tack !
|
 |
ATH ever??
|
Mandel
|
2005-06-17 10:30:38
|
|
|
För OMX? Nån som vet?
|
 |
Re: displayit
|
krillekillen
|
2005-06-17 09:53:36
|
|
|
absolut.
hoppas det går lika bra för er!! och som glyssner så bra säger. det är en fantastisk känsla när bolagen man trott på och varit övertygad om i flera år att just dess bolag kommer bli ens livs investering börjar röra sig mot just det målet..
lycka till allihopa!!
|
 |
NGM
|
Boxarn
|
2005-06-17 09:05:34
|
|
|
35.000 köp på 1,26!
Är det något på G igen?
|
 |
Re: displayit
|
Boxarn
|
2005-06-17 08:42:57
|
|
|
Efter köpet av Spectra kommer det att finnas 118 miljoner aktier i företaget. Vid en kurs på 42 öre blir marknadsvärdet på Display ganska exakt 50 miljoner. Om vi räknar med en vinst i det lägre angivna intervallet, dvs. på 8 miljoner, så ger det efter skatt en vinst på någonstans mellan 5,5 och 6,0 miljoner kronor. Det ger ett P/E-tal på 8-9.
Man bör emellertid också ta hänsyn till att Display har ansamlade underskottsavdrag på 74 miljoner vid årsskiftet 04/05. Till det ska läggas siffrorna under 2005 som jag inte har framför mig just nu. 28% på 74 miljoner ger 20-25 miljoner i värde.
I det fall prognoserna stämmer så verkar 42 öre i alla fall inte vara något överpris.
|
 |
MSAB
|
Boxarn
|
2005-06-16 18:58:08
|
|
|
Ett annat företag som det har börjat röra sig för verkar vara MSAB. De två senaste dagarna har aktien tagit kliv uppåt.
|
 |
Re: displayit
|
glyssner
|
2005-06-16 18:47:24
|
|
|
Det har verkligen börjat att röra på sig bland de mindre bolagen. Det ÄR en skön känsla när allt går som på räls. Bolag som man hoppats på, väntat att något skall hända, och så efter långa tider händer det saker.
|
 |
Re: displayit
|
Boxarn
|
2005-06-16 17:19:44
|
|
|
Snyggt jobbat, "krillekrillen"!
|
 |
Re: displayit
|
krillekillen
|
2005-06-16 15:54:21
|
|
|
känns faktiskt riktigt bra nu att sitta med 90% av kapitalet i infinicom, displayit och msab sen många månader tebax.. ovanlig känsla att allt bara går rätt sådär.
får hoppas att börsen fortsätter upp och med det stora rörelser i småbolagen.
Mvh
|
 |
Re: displayit
|
Boxarn
|
2005-06-16 15:08:28
|
|
|
Det är skoj att det rör på sig.
Skulle siffrorna stämma så verkar faktiskt värderingen i snålaste laget. Men det återstår att se om siffrorna blir verklighet.
Vi kan ju alltid hoppas!
|
 |
displayit
|
krillekillen
|
2005-06-16 12:40:30
|
|
|
underbara besked från displayit. nu blir vi väl glada boxarn!!:)
Displyit värderas efter köpet av Spectra vid kurs 0,42 till endast 54 miljoner. Detta med en förväntad omsättning på 200 miljoner och en vinst på 8-12 miljoner redan 2006. Det ger ett p/e på runt 5
|
 |
Re: NGM - RAYCLINIC: LISTAS PÅ NORDIC OTC
|
37
|
2005-06-16 12:08:52
|
|
|
Det var ingen nyhet. Jag skrev om det för en vecka sedan, och 'Boxarn' kommenterade projektet.
Men måste dock ge dig en elorge för att du har 'grävt fram' massor av intressanta saker tidigare angående NGM :-)
|
 |
NGM - RAYCLINIC: LISTAS PÅ NORDIC OTC
|
Helloworld
|
2005-06-16 11:51:30
|
|
|
RAYCLINIC: LISTAS PÅ NORDIC OTC, EMISSION PÅ 30 MKR
STOCKHOLM (Direkt) Rayclinic, som planerar att starta en
cancerklinik i Stockholm, ska genomföra en nyemission om 30
miljoner kronor och i samband med det lista aktien på NGM
Nordic OTC. Emissionen omfattar 2 miljoner aktier för 15
kronor.
Det framgår av ett pressmeddelande.
Rayclinic har med stöd av ledningen och en initial
investering om 2 miljoner kronor redan förberett etableringen.
Kliniken kommer att ta emot både svenska och utländska
cancerpatienter och behandlingsmetoderna kommer att
kompletteras med omvårdnad och boendeservice.
Rayclinic ägs i dag av ledningen, Karolinska Institutet
Holding och ett mindre antal privatpersoner./PG-JB
|
 |
Re: TagMaster
|
Boxarn
|
2005-06-16 11:09:52
|
|
|
Jag tror du har rätt. Om aktien skulle vara noterad på t.ex. NGM Equity så skulle nog aktien uppvärderas. Detta är inte oväsentligt när man tänker sig att förvärva andra företag och betala med egna aktier. Jag tycker att styrelsen på den här punkten inte visar riktigt gott omdöme.
|
 |
Re: TagMaster
|
HPD
|
2005-06-16 10:35:22
|
|
|
Jag tror också att kursen påverkas negativt av den lista de valt notera aktien på. Det är inget stort problem just för mig eftersom jag inte har några planer på att sälja. MEN, om TagMaster funderar på förvärv så antar jag de kommer att använda sin egen aktie som betalmedel. I så fall blir jag lite orolig eftersom de då kommer använda en, i mina ögon, undervärderad valuta. Jag kan se fördelar med att ligga på en liten lista, om man ser det från företagets perspektiv. De får mer ro att göra affärer, bearbeta nya kunder och utveckla intressanta produkter. Som aktieägare så är det dock lite frustrerande.
Kan ett förvärv ske utan att aktien används?
Kommentarer?
Mvh
//HPD
|
 |
Re: TagMaster
|
veteran
|
2005-06-15 18:16:11
|
|
|
Tack Mr Rockefeller för en bra sammanfattning av Tag Master. Jag har två riktigt långsiktiga och stora innehav Tag Master Och Glycorex från IM-eran, och hittills har det visat sig vara riktigt lyckade innehav. Jag tror ju att listan BeQuoted är till Tag Masters stora nackdel när det gäller att nå ut med information och naturligtvis kurshämmande samtidigt. För egen del har det varit bra eftersom jag passat på att köpa ytterligare aktier till bra pris. Jag är ganska övertygad om att ett listbyte kommer så småningom när den verkliga tillväxtfasen tar fart. Under 2006 eller 2007 är jag övertygad om annan lista och en helt annan värdering av detta fina företag.
|
 |
TagMaster
|
Mr Rockefeller
|
2005-06-15 16:11:22
|
|
|
Som jag tidigare skrivit är jag ganska säker på att TagMaster kommer med ett nyhetsbrev under andra hälften av juni, innan sommarsemestern. Säkert kommer de att berätta om de mässor som de varit på; det har ju varit en riktig ansamling av mässor inom TagMasters prioriterade områden under maj och början av juni. Det kan inte uteslutas att de då också kommer att presentera nya order.
Spårbunden trafik är ett område som generellt ökar i betydelse runt om i världen. Handeln och transporter ökar hela tiden, men i längden går det inte att köra mer på lastbil på trafikinfekterade leder, i synnerhet inte som oljepriserna bara stiger. Mer gods måste flyttas över till järnväg.
Samtidigt är det svårt att bygga fler järnvägsspår i områden som redan är utrymmesmässigt ansträngda; det är en process om kräver stor och tidskrävande planering, och i många fall är det omöjligt. Förhållandena leder till att investeringarna i första hand kommer att inriktas på att öka kapaciteten i redan existerande spårsystem – något som uppenbarligen har ett mycket stort ekonomiskt värde. Här har TagMaster en nyckelroll genom att bolaget är VÄRLDSLEDANDE inom den enda teknik som har realistiska möjligheter att komma ifråga, nämligen RFID.
Marknaden verkar inte ha förstått vilken stark position TagMaster besitter inom detta område, eller hur hopplöst omoderna godstrafiksystemen är hos de starkt reglerade statskontrollerade gamla järnvägsgodsbolagen och hur stora investeringsbehoven är. Här finns allt på plats för en uthålligt stark utveckling: TagMaster har synnerligen konkurrenskraftiga system som skapar ett stort mervärde för kunden, marknaden växer fort (TagMaster har tidigare talat om en tillväxttakt på 40 % per år) och TagMaster är ett marknads- och försäljningsinriktat bolag. Det stora kundvärdet av TagMasters system och den starka marknadstillväxten skapar förutsättningar för uthålligt höga vinstmarginaler. Med en årlig tillväxttakt på kanske 40 % (som gör att omsättningen inom området kan fyrdubblas på fyra år och mer än tiodubblas på sju år) gör det att vinstutvecklingen kan bli spektakulär.
Marknaden har heller inte brytt sig om att värdera upp TagMaster efter det på flera sätt logiska uttalandet från VD på bolagsstämman om att TagMaster skall omsätta ”ett antal hundra (100) mkr inom ett antal år”. Själv har jag ju gjort prognosen att om detta lyckas kan det leda till en uppvärdering av TagMaster med mellan 7 – 18 gånger, vilket man kan tycka borde ha observerats i kursen, men så har inte skett.
På sätt och vis är det klokt; man skall inte ta ut segern innan den är vunnen. Å andra sidan måste man erkänna att det ser riktigt bra ut för TagMaster inom många områden. Letter of Intent med Kinas järnvägsbolag och en möjlig order på 500.000 järnvägsvagnar är enormt positivt och kan bli TagMasters överlägset största order hittills. Jag utesluter inte att det potentiella ordervärdet kan överstiga femtio (50) mkr, men har egentligen ingen aning. Att TagMaster finns med som leverantör i hälften (4) av de åtta (8) anbud som lämnats in (antagligen av olika konsortier) för Irans järnvägssystem ger en god bild av vilken stark marknadsposition som Tagmaster har.
En sak som marknaden verkar fästa för stor uppmärksamhet vid är att TagMasters resultat pressas av de stora teknikutvecklingsprojekt som löper i syfte att ta fram en ny produktgeneration. TagMaster tar ju dessa kostnader direkt över resultatet, istället för att aktivera dem som en del andra bolag kanske skulle ha gjort. Jag minns när Ericsson gjorde en liknande manöver i början av nittiotalet; såväl resultat som aktiekurs pressades, men sedan tog det fart och Ericsson-aktien blev nittiotalets stora vinnare, mycket tack vare den grund de lagt i överlägsna produkter och sin sedan tidigare starka marknadsplattform med lokala säljbolag. TagMaster genomför nu en strategi som på många sätt påminner om den lyckade Ericsson-strategin, med stora teknikutvecklingskostnader som tas direkt över resultatet och egna säljbolag på flera marknader. Det kan inte uteslutas att TagMaster nu lägger grunden för att aktien skall göra en liknande resa som Ericsson-aktien gjorde.
Utvecklingskostnaderna är en trolig delförklaring till det lite svaga resultatet för första kvartalet. Men TagMaster skriver att resultatet är i enlighet med plan och VD Magnus Rehn har också uttryckt att han ”gillar plussiffror bättre än minussiffror”, så för helåret tror jag det finns goda möjligheter att TagMaster återigen gör en fin vinst. TagMaster har en stor orderstock samt en offertstock som är större än vid samma tid förra året (då de nådde en orderingång på 72,5 mkr, varav de bara hann med att fakturera 50 mkr). Sedan tidigare finns också Letter of Intent på stora order samt kompletteringsorder på redan tagna order att förvänta. Så sammantaget tycker jag att det ser väldigt fint ut, även om risken fortfarande måste betecknas som hög. Precis som i alla teknikbolag under snabb utveckling.
|
 |
Re: Härmed utnämner jag Joje till
|
Mandel
|
2005-06-15 09:44:41
|
|
|
"Den långa vägen" hade jag glömt, men när du säger det så.
Sen fanns det någon källman som var otroligt negativ till IM , men han härjade nog mest på VCW.
|
 |
Re: Micro Systemation (MSAB)
|
krillekillen
|
2005-06-15 09:15:15
|
|
|
från smallcap:
Micro Systemation – Ytterligare starka besked
Kommentar 2005-06-14
Igår fick vi beskedet att MSAB fått en order från Australien. Idag får vi beskedet att ett agentavtal tecknats med Dyplex Inc i Canada. Med andra ord är hela världen MSABs och .XRYs spelfält nu.
Dyplex Inc har mer än 20 års erfarenhet av att arbeta med Kanadas polis och militär. Dyplex har rekryterat en person speciellt för bearbetning av den kanadensiska marknaden.
Återigen refererar MSAB till militären i en pressrelease. Det ska inte underskattas. Det skulle inte förvåna oss om försäljning av .XRY bara är i sin linda. Myndigheter världen över brukar ha sega beslutsprocesser.
Vi gissar att större order kan börja komma på plats efter sommaren från länder som Österrike, Storbritannien, Australien och Kanada. Ett agentavtal i USA ligger nog också inom räckhåll.
|
 |
Re: Härmed utnämner jag Joje till
|
Joje
|
2005-06-14 22:12:54
|
|
|
Jag kan bara Tacka och säja en sak
Man vinner inget på att gräla vist kan man diskutera och ha olika uppfattning det är helt normalt vi har alla olika erfarenheter och uppväxt därför ser vi på saker och ting olika
Mitt närmaste gräl ”på derank” var före år 2000”mins inte riktigt" med en skribent som hette Den Långa Vägen vi grälade kanske inte men vi hade helt olika syn på allt tror jag han tyckte att allt som Im rörde var bara skräp och skulle gå omkull imorgon men det tyckte inte jag nu skriver inte denna skribent men även han hade självklart rätt i mångt och mycket.
|
 |
Härmed utnämner jag Joje till
|
Marie
|
2005-06-14 21:29:39
|
|
|
Deranks trevligaste och ödmjukaste skribent. Inte ETT ENDA ont ord till någon under alla dessa år.
Strongt!!!
|
 |
Re: oljan
|
Joje
|
2005-06-13 22:55:26
|
|
|
Jag håller med dig Ang världsekonomin
Och självklart kan ingen förutspå på dollarn inte ens jag men jag har gissat förut och fått rätt i stort sett på dollarn så jag tänker väll fortsätta tills mina gissningar är helt upp åt väggarna och det kommer troligen att ske snart jag hoppa bara att det är lägre olje kurser som inträffar snarare än högre jag anser att rimlig nivå på olje priser är mellan 35-40 dollar om dollarn ligger som den gör om den stiger till 10 dollar "vilket jag inte tror" så gäller min gamla analys att oljan bör ligga i 25-30 dollar för att vara optimalt.
Och självklart tycker jag att det är kul att du svara mig alltid kul att höra vad andra tror även om dom är lika noviser som mig.
|
 |
Re: oljan
|
Boxarn
|
2005-06-13 22:17:36
|
|
|
Jag vågar inte ha så detaljerade uppfattningar som du har. Men jag tror i vilket fall som helst på att oljan kommer att stiga till 60 dollar fram i höst. Och kanske till och med några dollar över 60. På längre sikt är jag faktiskt litet bekymrad för vilken inverkan på världsekonomin ett fortsatt stigande oljepris skulle kunna få.
|
 |
oljan
|
Joje
|
2005-06-13 22:11:18
|
|
|
2 gissningar och dom verkar stämma i efterhand
Att oljan skulle ner på 50 dollar och sen ligga där i ca: 3veckor haft tid att kontrollera detta Men? Det stämde även denna gång
Så nu ger jag mig in på en järv gissning denna gång också.
Min gissning består av att Oljan kommer att under dom närmaste veckorna att sakta stiga upp till 60 dollar fatet "beror lite hur dollarn går”. För att nå en pik runt vecka 31 sen kommer den att sjunka tillbacka till 55 dollars nivå
Nu är jag en GLAD amatör men jag hoppas att ingen tar illa vid sig med mina amatörmässiga analyser av läget.
Alltså jag tror ännu mer på Per Wersén olje rika portfölj jag är säker på att den suveräna Glyssner kommer att få det tuft att slå honom denna gången men jag är extremt imponerad av hans statistik han har satsat på aktier i områden som inte har varit dom bästa trots detta så lyckas han alltid placera sig i topp det är verkligen imponerande.
|
 |
Micro Systemation (MSAB)
|
Boxarn
|
2005-06-13 15:38:10
|
|
|
Får order från Australien.
Man kallar den strategisk order. Vilket har lärt mig att ordervärdet förmodligen inte är så stort.
|
 |
Nyhet!
|
glyssner
|
2005-06-13 15:21:55
|
|
|
PARADOX ENTERTAINMENT: WARNES BROS NYTTJAR OPTION FÖR SVENSK FILMRÄTTIGHET
Warner Bros., en divison i Time Warner koncernen i Los Angeles har tidigare av Paradox Entertainment köpt rättigheten för filmproduktion av en eller flera filmer baserade på "Conan – Barbaren". Warner Bros utnyttjar nu, genom att betala Paradox Entertainment ett dubbelsiffrigt antal miljoner kronor, denna option att inom tolv månader påbörja filminspelningen av "Conan".
- Vi är väldigt nöjda med Warners beslut att utnyttja optionen, säger Paradox Entertainments styrelseordförande Peter Sederowsky. När filmen väl släpps på biograferna beräknar vi att vår omsättning av Conan-relaterade produkter ökar med ca 700 procent. Filmrättigheten ger avsevärda framtida royaltyintäkter från Warner Bros och bidrar till att vi kommer få ännu högre licensintäkter från tillverkare av dataspel, leksaker, böcker säger Peter Sederowsky.
Uppgifter om vem som kommer att regissera filmen, filmens budget, samt inspelningsschema för filmen, kommer att meddelas inom kort av Warner Bros.
För ytterligare information, kontakta:
Peter Sederowsky, Ordförande Paradox Entertainment, tfn: +1 (818) 977-0490
e-post: peter.sederowsky@paradox-entertainment.com
Joakim Zetterberg, Investor relations, Paradox Entertainment Los Angeles,
tfn: +1 (818) 977-7376, e-post: info@paradox-entertainment.com
|
 |
Re: Paradox Entertainment
|
HPD
|
2005-06-13 13:56:48
|
|
|
Vart hittar ni nyheter om att 3:E film är påväg? Eller vad är det för nyhet som avses?
Mvh
//HPD
|
 |
Re: Paradox Entertainment
|
glyssner
|
2005-06-13 13:26:29
|
|
|
Poike!
Låter troligt! Det är ju över 200 000 omsatta redan. Det är ju trots allt inte fel att ta hem några vinster i bland. Det är ju inte alla som ingår äktenskap med innehavet.)))
|
 |
Re: Paradox Entertainment
|
Poike
|
2005-06-13 13:19:28
|
|
|
Jag tror inte folk känner till Paradox ännu. De som äger Paradox-aktier är ju främst folk som funnits i Paradox kontaktnät, samt några få större ägare.
När det gäller utförsäljningarna så kanske en del passar på när det går att sälja utan att kursen sjunker allt för mycket. Det gjordes ju trots allt en nyemissioner på 3 kr nyligen.
|
 |
Re: Paradox Entertainment
|
Poike
|
2005-06-13 12:49:33
|
|
|
Ja, det är Paradox från Target. Paradox Entertainment sålde nyligen datorspelverksamheten (nu döpt till Paradox Interactive) till fd VD. Det Paradox som är "noterat" har varumärken som verksamhet, med Conan som sin kronjuvel.
|
 |
Re: Paradox Entertainment
|
Boxarn
|
2005-06-13 12:12:02
|
|
|
Det verkar vara något konstigt med det hela. Aktiekursen sjunker! Vilka är det som säljer efter en sådan här nyhet? Insiders?
En annan något märklig sak är att nyheten inte gett upphov till en enda kommentar varken på BörsSnack eller VCW.
|
 |
Re: Paradox Entertainment
|
Phantom V
|
2005-06-13 12:00:49
|
|
|
Är Paradox det bolag som knoppades av från Target Games för några år sedan?
|
 |
Re: Paradox Entertainment
|
Poike
|
2005-06-13 11:27:02
|
|
|
Grymt intressant nyhet, det blir faktiskt en film. DI.se skrev nyligen om Paradox, se länk nedan. Lite synd att aktiekursen sjunker idag, känns som att nyheten var ute.
http://di.se/Nyheter/?page=%2fAvdelningar%2fArtikel.aspx%3fstat%3d0%26ArticleID%3d2005%5c05%5c30%5c145825%26SectionId%3dEttan%26menusection%3dStartsidan%3bHuvudnyheter%26o%3dsp4
|
 |
Re: Paradox Entertainment
|
glyssner
|
2005-06-13 10:18:15
|
|
|
Kommer ni i håg alla negativa inlägg om handeln på NGM för ett par år sedan. Nu tar det en sekund även på OTC.
"Boxarn" jag håller med, en jättenyhet!
|
 |
Paradox Entertainment
|
Boxarn
|
2005-06-13 09:06:17
|
|
|
Intressant pressmeddelande!
|
 |
Re: derank 2005
|
Mr Rockefeller
|
2005-06-12 20:01:01
|
|
|
Jag har ju inte med Kabe i portföljen ser jag, det var ju förra året. Så det är nog rätt!
|
 |
Re: derank 2005
|
Mr Rockefeller
|
2005-06-12 19:57:33
|
|
|
Jag förmodar att du tagit hänsyn till att Kabe splittats?
Bra jobbat för övrigt!
|